Kentico CMS pro ASP.NET je software umožňující bez znalosti programovacího jazyka vytvářet mocné a efektní dynamické webové stránky. Drtivá většina společností používá v dnešní době webové stránky nejen jako informace o činnosti firmy, ale především jako stěžejní prostředek k obchodním transakcím a komunikaci se stávajícími a potenc.zákazníky. Tímto se web stává důležitým nástrojem pro dosahování strategických cílů. Prostřednictvím Kentico CMS lze vytvořit stránky s cílenou tématikou, s úmyslem jasně a výstižně představit produky a zjednodušit transakce směřující k uzavírání obchodu.Pomocí Kentico CMS si můžete editovat obsah webových stránek rychlým, efektivním a profesionálním způsobem. Plnohodnotný Web content management system (publikační systém) obsahuje kompletní set funkcí a částí pro stavbu webů, intranetů, extraktů, on-line obchodů a komunitních webů na platformě Microsoft ASP.NET.
Optimalizace pro vyhledávače (SEO) je proces zlepšování neplacené viditelnosti webové stránky ve vyhledávačích. Jiné formy marketingu pro vyhledávače (SEM) směřují k cílenému placenému zařazení. Obecně platí, že pokud se místo častěji zobrazí v seznamu výsledků vyhledávání, tím více návštěvníků přijde na stránku z vyhledávače. SEO může být zaměřeno na různé druhy vyhledávání, včetně vyhledávání obrázků, místní vyhledávání, vyhledávání videa a průmyslově specifické a vertikální vyhledávání. To dává webové stránce přítomnost na internetu.
V rámci strategie internetového marketingu se SEO zabývá tím, jak vyhledávače pracují a co lidé hledají. Optimalizace webu může zahrnovat úpravy obsahu, HTML kódování a související činnosti jak zvýšit jeho význam pro určitá klíčová slova a odstranění překážek pro indexování vyhledávačů. Další taktikou SEO je zvýšení počtu zpětných odkazů nebo jiných odkazů směřujících na stránku.
Účelnost grafického návrhu je složitou, ale zásadní aktivitou. Před vytvořením a nahráním webové stránky je důležité si najít dostatek času na zjištění, co je třeba na webové stránce. Nesmírně důležitá je důkladná charakteristika návštěvníků, cílového trhu, ale také vymezení účelu a rozhodování o tom, jaký obsah bude vytvořen.
Webové stránky se typicky skládají z textu, obrázků, animací nebo videa. Každá webová stránka v rámci webu má svou vlastní URL s je spravována pomocí systému pro správu obsahu (CMS).Jakmile je webová stránka dokončena, měla by týt zveřejněna nebo nahrána, aby byla viditelná pro veřejnost na internetu.
V systému Kentico CMS je vybudováno více než 18 000 webových stránek v 90 zemích.
Mezi jeho uživatele patří Microsoft, McDonald’s, Brussels Airlines, Vodafone, Audi, Mazda, Subaru, Samsung, Gibson, ESPN, Novartis, Guinness, DKNY, Abbott Labs, Medibank, Ireland.ie a další.